13 aylık bebişim asla babasına gitmez ağlıyor hatta dedelerine ve nenelerinim kucağıma gider ama babası onu alınca ağlamaya başlıyor ona gitmek istemiyor evdede böyleyiz hep bana geliyor , acaba bebekler bu ayda öyle midir zaten baba da demedi henüz hiç baba demedi bile. Sizce ne yapmalıyım?