karamellipuding 11 aylık bebeğimin kafasında konak oluştu. 1 aydır zeytinyağlayıp tarıyorum ancak geçmiyor. Başka ne yapabilirim yardımcı olabilir misiniz
Meri-Mel karamellipuding Benim kızımda da ara ara tkrarliyor , alerjik bebeklerde daha çok oluyormuş aslında ben de çok sık duş aldiriyorum ,hatta zeytin yağı ve Hindistan cevizi yağı denedim bakalım ne olacak sonuç 😥
Bebegimm1 karamellipuding zeytinyag benm bebeğimdede çoğaltmıştı snra bi doktorun paylaşımında görmüştüm asidik oldugu için çoğaltıyormuş konagı soguk sıkım hindistan ceviz yagsı önermişti aktarda bulursunuz onu alın her gün yarım saat bekletip konak tarafıyla tarayın şampuanıyla yıkayın geçer
12-12-34-76 karamellipuding benim bebeğim 15 aylık geçmiyor Bir türlü. 7.ayinda doktora gittim Şampuan verdi geçmişti o ara şimdi randevu bulamıyorum bir türlü
karamellipuding Meri-Mel gün aşırı hatta son günlerde her gün yıkıyorum ama yok bitmiyor. Saçlarını toplayınca sarı sarı gözüküyor 🥺
meryemceee Mbrcm benim kızımda da olmuştu hindistan cevizi yağı sürüp biraz beklettim sonra konak tarağı ile tarayıp yıkadım geçti bir daha olmadı çok şükür