selkhit korkutmak değil ama gerçekten küçük bir şehir imkanlarda o şekilde alışveriş için ebebek ve LCW var çocuklar için yerel mağazalarda var tercih edersen ama çocukları götürebileceğiniz aktive için 3 tane felan oyun parkı çok iyi değil ama yoklukta gidiyor :) hastane de maalesef bence en büyük problem 1 tane özel 1 tane devlet var özele de gidenler genelde devletten farkı yok diyor burada yapabileceğiniz tek aktivite çayınızı mangalınızı alıp her hafta piknik kışın ise evden çıkamıyorsunuz tayinci misiniz ?