Merhaba güzel annelerim benim bebeğim 17 ay 10 günlük memeyle pek arası yok sma optipro kullanıyorum genelde geceleri veriyorum 5 kez kalktığı oluyor mama veriyorum gün içinde bazen hiç bazen iki kez mama veriyorum ben pınarın devam sütüne geçmek istiyorum aslında gece ve gündüz ama nasıl güvenmelimiyim mamanın da içinde ne olduğunu bilmiyoruz ama işte mecburiyetten peki bu ambalajlı ürün hakkında ne düşünüyorsunuz napabilirim ?