Ben de 3 hafta once yaptım kesinlikle erken yapılmalı 2,5 aylikti yaptım
Erken yapılmalı çünkü bebek hareket ediyor kremi rahat suremiyorsun canı acıyor bacakları değince
Ben ablamın tavsiyesiyle krem sürdükten sonra kağıt bardağı üstten biraz kesip üstüne kuruyordum gez değmesin diye
O şekilde ilerledik