SetenayCo bence eşinizin maaşını bilmek daha önemli sonuçta sizin aile bütçeniz. Kimseye ne kadar maaş aldığını sormadım, annem hayatı boyunca çalışıyor hiçbir zaman sormadım. Kardeşim yok, ama kardeş gibi büyüdüğüm kuzenlerim var. Sormayız, ayıp yani. Eşimin ailesiyle tanışmaya gittiğimde eniştesi bizim oğlan iyi kazanıyor parası için mi evleniyorsun gibi cümle kurmuştu, o kadar iğrenç bir cümle ki, istersem senin oğlanın iki tanesini alırım diye yapıştırmıştım.