Kızlar belki bazılarına göre saçma gelecek ama 4 aydan sonra süt olur mu gelir mi tekrar? Benim alerjik bir oğlum var. İlk çocuğum. Başta beni emince oluşan kilo kaybı karın şişmesi vs olunca tecrübesizlikle birlikte emziremedim. Gittiğm doktorlar o dönem alerji olduğunu söylemedi. Bir tanesi 1 gün yeme sonra emzir hemen belli eder gibi saçma sapan bir yönlendirme yaptı. Stresle iyice azaldı sütüm sonrada kesildi. Gittiğim bir doktor 1 yıl sonra sütü gelen oldu gelir emzirme danışmanına yönlendiriyim dedi ama hastane uzak biraz. Bebekle gitmem sıkıntı olur. Sizlerin bu konuda vereceği tavsiyeler olursa çok sevinirim. Ne yapabilirim ? Olur mu sizce ? Oğlum 5,5 aylık. 2 aylıkken kesilmişti. Bende hissetmek istiyorum bu duyguyu. O dönem lohusalıktan hiçbir şeyin tadını alamadım.