yaramaz_bocegim halk eğitime kayıt yaptırın, yeterli kişi sayısı olduğunda kurs açılıyor. Hevesiniz varsa öğrenirsiniz. 4 dil biliyorum, hepsinde kendimi profesyonel seviyede ifade edebiliyorum. 33 yaşında Fransızca başladım, şu an A1 seviyesinde günlük basit konuşmaları yapabiliyorum. Önemli olan hedef.