HurremSultannn Bende bu his geçeli baya oldu 😂😂 4.5 yıldır çocuk emzirdiğim için artık memelerim imdaaaat diye çığlık atıyor 😂 Kızım 2.5 yaşına kadar emdi ama öyle nornal bir emzirme sanma yani sürekli ama sürekli emdi ben bir ara ömür boyu emecek galiba falan diyodum aggavaga oğluma hamileykende 4 ay daha emzirdim zaten yaşıda geldi diye kestim sonra oğlum doğdu suan 21 aylık oda hala emiyo son 3 ayımız artık emzirmediğim günlerin hayalini kuruyorum ben 😂😂