İyi geceler kızlar. Oğlum 19 aylık son 10 gündür heryere tırmanıyor. Mutfak masasına sandalyelere yatağa koltuğun üzerine hatta en tepesine. Yani anlayacağınız hep tırmanıyor sürekli arkasında onu yere indirmekten cidden yoruldum. Tek başına değil benle oynamayı daha çok seviyor aşırı hareketli Bi erkek çocugu geçici mi aynı şeyleri yaşayan var mı 👀👀👀🥴🥴