afmah Çok yorgunum artık ne yapacağımı bilmiyorum 7aylık kızım car hiiiiç ama hiiiç uyumuyor.dinlenemiyorum geceleri bile 30dkda bir uyanıyor.ne yapmam lazım bilen var mı
momyboy afmah bende aynı arkadaşım 5 aylık bebeğim destekli mi uyuyor emerek yada emzik alışkanlığı varsan muhtemelen o yüzden benimkisi emmek için uyanıyor emzik düşse ağzından ona da uyanıyor sürekli aynı destekleri bekliyor
Yeni_annis afmah Uyumamasının nedenini biz bilemeyiz ki . Herşey olabilir D vitamini eksikliği bile uykusuz bırakır .Doktora danışın derim 7 aylık için uyanma süresi çok fazla
tubasd afmah gündüz kaç uyku yapıyor saatlimi uyutuyorsunuz uykusu gelince mi uyutuyorsunuz uykuya nasıl geçiyor emerekmi yani sundandir diyemeyiz bir çok neden olabilir gün içinde fazla uyarana maruz kalıyor olabilir TV acıyor musunuz
BENOYLEUYGUNGORDUMM afmah 5 gün sonra 7 aylık olacak. Mesela şuan uyuyo ama mız mız derin uykuya dalamıyor
afmah momyboy benimkide emmek için uyanıyor ama hiiiç mi derin uykuları yok böyle olur mu nasıl gelişecekler
afmah tubasd tv açık ama izlemiyor sesi de kısık mesela ama hep oynuyoruz gündüz de 2kere uyuyor 2yarım saat uyuyor mesela
afmah BENOYLEUYGUNGORDUMM bende 9dan uyutmaya çalışıyorum şimdi odadan çıktım ama yine uyanacak biliyorum
asam afmah bizde ayniydik canim meger idrar yolu enfeksiyinu varmis kizimin tedavi edince biraz duzeldi yine sık uyaniyo ama fazla dfil 1 bucuk saat faln uyuyo en azindan 15 dk 30 dk birr uyaniyodu gece gunduz uykusu hic yoktu
Sungurunannesi afmah Uyuduğu oda hep aynı olsun uykuyla barışana kadar annesi mümkünse 🙏🏻 ve mutlaka uyku aralığına dikkat ediniz gerçekten büyük etkisi var. O uyurken onu rahatlatıcı müzikler seçebilirsiniz. Her uykunun 30. Dk döngü dakikası denir. Eğer eminseniz 30. Dk uyandığına uyuduğu saatten 25. Dk da yanına girip burnuna yanağına çok ufak dokunup onu uykuya geri döndürebilirsiniz 🙏🏻
tubasd afmah gündüz uykularina dikkat edin uyku saati belirleyin örneğin 8 de uyandı 2 yada 3 saat sonramı uykusu geliyor 11 de uyku odasına geçin sonraki uykusunuda aynı şekilde takip edin bir kaç gün sonrasında uyku saatlerine mutlaka uymaya çalışın zamanla döngüsü yerine oturacaktır biiznillah uykuya gitmeden bir 5 dk 10 dk önce sakinlesin kitap okuyabilirsiniz mesela bir rutin gibi düşünün beyninde vücudunda sakinlessin ki rahat uykuya geçiş sağlasın 🌸
asam afmah ayniydi gercekten aglamiyo huysuz surekli hic bseden mutlu olmuyo uyudu diorum tam ama gozleri bi aciyo sanki uykusu olan benim
mombaby00 Benim bebeğimde aynı 6,5 aylık ne gece nede gündüz doğru düzgün uyuyor ya ayağımda salıycam yada memede uyuyacak başka türlü uyumuyor gece bile benle yatıyor memede doğru düzgün asla uykumuz yok
afmah mombaby00 keşke ayakta sallayarak uyusa benim kızım😞kucağımda sallıyorum ilk ondan sonra da memede 😞geceleri de yine yanımda meme ağzında
Sungurunannesi afmah bunun bir çok nedeni var bana göre. Ama en önemlileri Tam doymuyor olabilir,uyku aralığına dikkat etmiyor olabilirsiniz. Ve mutlaka sabah en geç 8 de uyanmış olsun ki böylelikle gece uykusunda rahat rahat uyusun annesi..😍
afmah Sungurunannesi sabah 8de uyanıyor normalde ama ben uyumadığım için mecbur bidaha uyutuyorum ki azıcık uyuyabileyim bende😞ama dediğinizi deneyeceğim sabah uyanınca uyutmam bir gün de öyle deneyelim
afmah Sungurunannesi açlık konusunda bunu da söyleyeyim ki gece 9ta mama veriyorum 10akadar zaten meme ağzında uyutmaya çalışıyorum 2kere muhakkak uyanıyo yine memeyle uyutuyorum mecbur.yani aç olmadığını düşünütorum.normalde akşam yemeğibi 7de veriyorum ama dün biraz midesi uşuttu sanki bugün hiç ek gıda vermedim o yüzden mama vermek zorunda kaldım
afmah Sungurunannesi acaba benim yataktan geç kalkmam onu etkiliyor mu?9:30/10gibi kalkıyoruz yerimizden ama gerçekten tüm gece uyumadığım için hiç bişeyin farkında olmuyorum çok yorgun oluyorum.bide benim kızım yere koyduğum an uyanıyo benim kucağımdan ayrıldığı an ne kadar da derin uykuda olsa uyanıyo🤦🏻♀️
Sungurunannesi afmah bir annenin gece uykuya ihtiyacı vardır. Siz gündüz uyumak için gecenizi mahfediyorsunuz. En geç 8 de uyanın annesi..uyku aralığı da çok önemli 🙏🏻