moonrisekingdom anakucağı kesinlikle almalısınız. Bizde merfbaby vardı , bebeğim 8 aylık oldu daha bugün kaldırdım artık kilosu ağır gelmeye başladı çünkü. Katlanıyor, taşıma çantası da var. Nereye gitsek götürürdük misafirliğe , pikniğe , ailelere gittiğimizde. Hastalandık hastanede yattık oraya dahi götürdük. Bebeğim onda durmayı çok seviyordu. Kendi kendini de sallayabildiği için fiziksel gelişimi açısından da çok iyiydi. Bacaklarını çok güzel kullanmayı öğrendi onun sayesinde. Normalde uyutmazdım ama ağır bir bronşiolit geçirdi onda da uyuyabildiği tek yer anakucağı oldu. İlaçlardan dolayı kendinden geçiyordu ve onda yattığı için rahatça uyuyabiliyordu onda. Kesinlikle tavsiye ederim onu , doğumundan bu yana sürekli kullandığım parasını sonuna kadar hak eden tek ürün o oldu ☺️