Bir_bebek_bir_anne Odanın derecesi 23 civarı oluyor bazen 24 buluyor hatta tulumu terletmiyor ama çorap konusunda çok aradayım patik giydiriyorum ince , sanki uzun giydirirsem ya da kalın rahatsız eder gibi geliyor nasıl giydirmek lazım?
Nikita Bir_bebek_bir_anne giydirmemek lazım ama içiniz rahat etmiyorsa kan akışını bozmamak için kendi çorabınızı giydirebilirsiniz.
sevimailesi Bir_bebek_bir_anne altına sadce atlet ve tulum başka hic bir şey gerekmiyor çocuklar sicaktan hasta olur
irva Bir_bebek_bir_anne Uyurken tulum da giyse pijama da giyse asla çorap giydirmedim oğluma.Uyurken giydirilmemesi lazım daha rahat uyuyorlar.😊 Ayrıca kan akışı için çorapsız yatmak daha sağlıklı.
Pastaneusuluislakkek Bir_bebek_bir_anne ben kendim için aldığım hiç kullanılmamış iki yün çorap ayırdım onları giydiriyorum tulumun üstünden
Misssitare Bende bu akşam giydirdim ama biraz çekiştirdi inşallah rahatsız etmez. Oda 24 derece sabit kalınca baya üşüme geldi bana bebiş de üşür diye giydirdim.
Bir_bebek_bir_anne Misssitare ya ben çorapla hayatta yatamam ama yorganla uyuyorum çocuk üstü açık uyuyor içim rahat etmiyor
ipegimsi Bir_bebek_bir_anne 1 tog 23 derece giydirmiyorum hiçte üşümüyor kontrol ediyorum her emzirdiğimde sıcacık oluyor ayakları kuzumun
alparslan1_ Bir_bebek_bir_anne ben normal ince çorap giydiriyorum uzun terletir diye. Ama banyo yaptırdıysam yatırmadan önce polar çorapları var kısa onu giydiriyorum
1Umut Bir_bebek_bir_anne 23°-24° 1,5 tog tulum çorapsız yatıyor.Asla ayaklarını ortmemi kabul etmiyor.Sevmiyor benim gibi 😂