33+4 doğum yaptım 40 gün kuvezde kaldı bebeğim. Zor günler ama Allahın izniyle geçiyor sizinki de geçecektir inşaallah. Neler hissettiğinizi emin olun çok iyi anlıyorum.dünyaya ilk geldiğinde solunumu yoktu oğlumun 15 dk müdahale sonra ağlamasını duydum ben.. Mümkün oldukça sütünüzü hastaneye götürün çok üzülmemeye çalışın sütünüzü etkilemesin.. Rabbim sağlıklı bir şekilde annesinin kucağına versin minikleri inşallah 🙏🏻