nergizio Sorum başlıkta kızlar ne kadar borcunuz var altın yükselişte pek karlı bir borç değil TL gibi
mobesebesir nergizio olmaz mııı 1 sene içerisinde 3 çeyrek 40 gr bilezik 1000 dolar ödedik. 25 gr bilezik+50 bin daha var
kubra2608 nergizio geçen ay aldık seneye ocakta ödeyecez her ay 2-3 çeyrek alıp kenara atıyoruz borcumuz için
nergizio Ozge_5555 Ozge_5555 canım 100binlk altın da arta arta kaç para olur kimbilir hayırlısı hakkınızda
Ozge_5555 nergizio orası öyle ama para olarak bulamadık yapacak birşey yok araba aldık o yüzden borçlandık başka borcumuz yok sadece o in Allah kolaylık versin bize
Deletedmom_98 salakmisincemilee Sevgili @salakmisincemilee Altın borcumuz var mı birilerine diye sorulduğunda varsa var yoksa yok denir.
Ocak2021 nergizio bu zamanda kimse tl borç vermiyor birbirine en azından bizim çevremiz öyle 18 altın borcumuz var hemde tüm altın 😂