Kızlar bebeğim 3.5 aylık 2 gündür hafif ateş he öksürük var. İnanılmaz bir gaz başladı dünden beri. Yarım saat geçmiyor 2-3 kere gaz çıkarıyor sabah dayak yemiş gibi ıkınarak uyanıyor . Bu neydi başıma gelen hayatımda böyle bir şey görmedim. Üşüttü de ondan mı acaba üşüyünce gaz olur mu? Akıl verin şaştım kaldım yavrum akşama kadar kıvranıyor. Sabah doktora gidicez.