Yeni_annis bseceylan 1.5 ayĺıkken yaptirmıştım .6 ayda tekrar kontrole çağirdılar. Karanlık bi odada ışık tutuyolar gözüne büyüyor mu diye baktılar
nazlii1_ bseceylan çocuk doktoru söylemesi gerekiyo aslında biz 3 ve 6 aylıkkendi sanırım gitmiştik bide 1 yaşından sonra gidicsz
nazlii1_ bseceylan anladım göz doktoruna da götürünce ona da sorarsınız Bi daha ne zaman gelelim diye 😊