Bebekli72 endişelenmeyin aşılar hep ateş yapıyor 38,2 falan görmüştük bizde ama ince giydirmiştim ve parol vermiştim bir kaç gün sürdü sonra geçti çok fazla telaşlnmayın ozaman daha rahat geçiyor yani aşı ateşinden korkmanıza gerek yok geçmiş olsun ☺️