Ngr_hurma Annebebek7 ben 62 ıle hamıle kaldım 72 ıle dogum yaptım normalde 55 di kılom ama ramazanda hamıle kaldıgım için kılo almıstım 2 ay oldu dogum yapalı şuan hiç dogum yapmamıs gibiyim baya zayıfladım emzırıyorum emzırmekte anneyı zayıflatıyormus :
Gizmokzilla doyadoyaannelik ben de 2 hafta önce başladım, haftada 1 kontrolüm var ilk hafta 3 kilo 100 gram verdim, sonraki hafta yani dün gittiğim kontrolde 1 kilo verdiğimi gördüm. Yani toplamda 4 kilo verdim hepsi de yağdan gitti mutluyum 😅
doyadoyaannelik Oh ne mutlu size çok sevindim 🥰 darısı başıma. 74.100 gr olarak başladım. 2 hafta sonra kontrolüm var. bakalım benden ne kadar gidecek 🥹 benim hedefim 60 🙏🏻 ama 65 olsam da yeter 😄
doyadoyaannelik Ngr_hurma ben 60 kilo ile hamile kalıp 80 kilo ile doğuma gittim 🤣 6 ay sonra emzirme sürecini sonlandırdım tartıldığım 68-69 kilo falandım. Diyetisyende 74 dü görünce şaşkınlığımı gizleyemedim 🤣 yazık etmişim kendime