İyi aksalar güzel anneler.Bugun yolda giderken karşıdan bir çocuk geliyordu.Yanlis tahmin etmiyorsam ilkokul 1 ya da 2 ye gidyor.Neyse yanıma gelince şu dilber dizisi var sosyal medyayı salladı onun şarkısını söyleyip yanımda oynadı.İlk başta güldüm yalan yok ama sonra düşündüm nasıl etkiliyor şu televizyon çocukları diye üzüldüm.Yillar evvel bu batman Superman yuzunden camdan atlayan çocuklar hatırlıyorum.Ebeveynler ister istemez çocukları maruz bırakıp böyle etkilenmelerine yol açıyor.Ben izlemiyorum ama benim annem babam izliyorum bir yerde izletmesen bir yerde maruz kalıyor.Ne olacak bu durumlar ben anlamadim.Kendi evimden televizyonu kaldıracağım inşallah, çözümüm bu.Bu arada Murat soneri YouTube da izlemenizi tavsiye ederim artık ona kulak verseler çok iyi olur.