3 aylık ilk doz oldu ateşi 39 lara çıktı calpol verdim ateşi çıkmadan calpol verme dedi doktorumuz calpolun içinde ki bir madde aşının etkisini azaltırmış ama o aşı çok huysuz yaptı 2 gün falan sebebsiz yere ağladı böyle olursa paniklemeyin normalmiş doktorumuza sordum ağlar huysuzlaşır dedi 2-3 gün sonra normal haline döndü baya ağır bi aşıymış çok etkiledi