Merhaba kızım daha 11 aylık ama şimdiden tasası düştü eltimle yakın oturuyoruz ben işe başladığımdan beri o bakıyo ama ev aldılar Kasım da taşınmayı düşünüyorlar ev bize baya uzak maalesef eltim seçeneği elenmiş bulunucak kreş için 20 ay çok mu erken bi ay sizce ?