Defnem_ Kızlar 8 ay önce sezeryan doğum yaptım dikiş yerimin üstünde bir şişlik var ama içerde dışardan belli olmuyor beze gibi çok net elime geliyor randevu aldım ama endişelendim böle bişey yaşayan varmı