Diş çıkarma dönemindeyiz altta iki tane çıktı ama sorunsuz çıkmıştı şuanda gelen giden yok ama dün gece bi ateş söz konusu oldu herhangi bi hastalık belirtimiz olmadan 38 dereceye kadar gördük 37,5 37 36,7 gibi git gel yaptık hep gün içinde de hep alın kısmımız sıcaktı ölçümde 36,7 37 ydi hep şimdi uykuya yatırdım calpol verdim gece rahatlasın diye çünkü sanki yine çıkıcak gibiydi ölçüme göre bu geceki duruma göre doktoruna ya götürcem ya götürmicem yaşadıgmız bu durum dişle alakalı mı sizce yoksa bi hastalık habercisi mi :(