Ftm124 ilk adim ayakkabısı hiçbir zaman tahmini alınmaz canım bebeğinin ayağını da kestiremezsin benim kızım 10 aylıkken yürüdü ben 11 aylıkken aldım ayakkabısını 21 numara ♡ şuan 14 aylik 22 giyiyor ayaktan ayağa değişir o an almalısın birde ne zaman yürüyeceğini bilemezsin belki 15 aylik belki 10 aylik yürüyecek o an almalısın doktorumda bu şekilde demişti ♡ ayakkabi olarakta vicco ilk adıma ayakkabısı tek geçerim o kadar rahat bir ayakkabı ki ayakta yokmuş gibi ortopedik kızıma severek giydiriyorum ama ilk yürümeye başladığında olduğunca çıplak yürüsün doktoru en iyi çıplak ayak yürür demişti