Samfe benim kızımda 25temmuz doğumlu☺️6hatta 8 saat kesintisiz uyuduğu oluyordu gece.ama bu son bi haftadır 4-5saatte bi uyanıyor tekrar dalıyor uykuya,gece uykusu için kendilerine düzen oluşturmaya çalışıyorlar bence,hem güzelde doyuyor ki uyanmıyor.ama beenimkinin gündüz uykuları kısaldı en fazla yattımı 1,5saat uyuyor .Bir de gece az emdiği için ben de gündüz sık sık emzirmeye çalışıyorum ki ordan telafi edeyim ☺️