Merhaba kızlar kızım 2.400 gram doğdu erken doğmuştu ilk 3 ay 1.300 gram bir kilo falan almıştı gayet iyiydi ama 4.aydan sonra kilo alımı çok yavaşladı şu an 5.5 aylık 6600 gram 20 günde 300-400 gram almış sadece anne sütü alıyor mama almıyor sütüm de çok aslında üstüme falan akıyor kirletiyor üstümü 3 hafta falan diyet yapmıştım o yüzden mi almadı dedim ama bıraktım fazla fazla da yedim yine aynı enfeksiyon vb birsey de yokmuş doktora da gittik neden az alıyor olabilir bilgisi olan var mı acaba?