kızım 3,5 yaşında. burnunu silmekten ve bazen koluna da sildiği icin yanağında da bu şekilde kızarıklık oluyor. incianın lip balmı var onu sürüyorum ama pek fayda etmiyor.
böyle kuruluk, kızarıklık durumlarında sürdüğünüz etkili krem, losyon falan var mı?

