Bebeğim yaklaşık 2 aylık ve doktor süt ve süt ürünlerine alerjisi olabileceğini söyledi. Sürekli huzursuz ve kakada az da olsa kan var. Alerjiden kaynaklıymış. Bu şekilde olan anneler neler yiyorsunuz henüz doktorum diyet atmadı. Tavsiyede bulunacak olan var mı ? Alerji testi yapılmadı bu arada cildinde döküntü de yok. Süt ve süt ürünü tüketmediğim zaman da huzursuz oluyor tecrübe eden anneler avsiye alabilir miyim? 🥹