Bebegim 8 ay 9 gunluk 9 kilo ama gobegi yok gobegi hala duz herkes bu yuzden zayif diyor sinirleniyorum doktorda kilosu iyi diyor bakiyorum internette normal kilodan ustun neden zayif gosteriyor ya millete laf anlatmaktan sikildim gobek fitigi vardi 1 aylikken oyle dediler o yuzden mi acaba gecmezse 3 yasinda ameliyat olcak