Merhaba kızlar
1 ay önce doğum yaptım ama solunum sıkıntısı ile doğdu yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alındı hırıltı veçekilme mevcut tekrar hastaneye yatış yapıldı 10 gün tedavi gördük ama durumu aynı geçmiyor artık moral psikoloji kalmadı ne yapmalıyım bu durumu yaşayan varmı yada yardımcı olabilecek biri