daldal kaygusuz Merhaba bir sey sorabilir miyim, hamile kaldım diyelim doğum paketi almıstık ama 1 ay sonra aktiflesicekmis, simdi kan tahlili versem ve hamile cıksam faydalanabiliyor muyum?
Karakiz22 Elifcsut ben bir sigortacı olarak anadolu tavsiye ederim kendime ve bebeğime yaptırdım maddi durumunuz iyiyse allianz da yaptıra bilirsiniz