mbarlasu Emziriyorum sütüm az aynı zamanda mama da veriyorum. Aptamil kullanıyoruz. Mamadan sonra sürekli geğirmek istiyor huzursuzlanıyor. Eğer gazlıysa hangi mama iyi gelir ?
ebebe mbarlasu her beslenmeden sonra bebeğin gegirerek gaz çıkartması gerekiyor zaten. Gazını çıkaramıyor ise sorun olur. Aptamilin conformil serisi gaz yapmıyor kolik bebek maması olarak geçiyor zaten
mbarlasu ebebe Çıkarıyor çok şükür çıkartmadan yatırmıyorum ama tekrar tekrar çıkarma isteği duyuyor o yüzden sordum🥹
bakkalemzigi mbarlasu aptamil bizde kabızlık yaptı hep kullanmıyoruz mamasının içine zeytinyağı damlatabilirsiniz
ezgiaslan10 Aptamil bizde de gaz sıkıntıları yapmıştı golden goat kullanıyoruz keçi sütlü çok memnunuz