sekerparem_ Merhaba hanımlar Bugün bebeğim için kan aldırdık doktora yarin sormamız gerekiyor ama ben anca pazartesi gidebilirim anlayan varsa bakabilirmi bu refesan dışı çıkanlar ne oluyor 
sekerparem_ Hamburgerr hayır hasta değil rutin kontrol için kan verildi şimdiye kadar hiç vermemiştik 7ay 23 günlük
Hamburgerr sekerparem_ şöyle yapalım e nabıza tahlillerime girin üstte tarih seçimi var testi yaptırdığınız günü seçin ve pdf türkçe butonuna basın onun ekran resmini atın hepsini görmek önemli çünkü
Hamburgerr sekerparem_ diğerlerinde sorun yok ama neu yazan değer düşük çıkmış yani bağışıklığı biraz düşük. belki onun üstünde durabilir