Kızlar bugün doktora gittim. 20gün önce verdiğim tahlillerde tiroid yüksek çıkmış dedi. En son doğumda kan tahlili yaptırmıştım, ona baktı, o zaman yokmuş şuan görünüyo dedi. Bu nedir Allah aşkına bilgisi olan var mı? Yarın tekrar kan vericem tekrar bakacakmış.