Benim kızım da sürekli emiyor ama sürekli, kilo da alıyor çişli bez sayısı da yeterli. Nasıl doymuyor diyeyim bu çocuğa? Doktor da doyuyor diyor. Mamayı hazmetmesi zor olduğu için uyuyor bebekler, bi de sütle doymuyor o yüzden mama veriyorum diyorsunuz yapmayın etmeyin… uyusun da rahat edelim diye mama vermeyin çocuklara. Benim kızım da uyumuyor, uyusa da anca kucakta oda kıpır kıpır. Kabul ettim nasılsa geçecek bu süreç diye..