Ay hanımlar çok saçma gelcek belki biliyorum ama bi haftadır doğru düzgün kaka yapmıyo 2,5 aylık çocuğum. Yeni yeni sıvı bişeyler atmaya başladı altın sarısı gibi ama çok ağır ve pis bir karamel kokusu var. Bi hafta önce ne yediğimi düşündüm çok fazla karamelli dondurma yemiştim bi oturuşta. Sizce etkisi var mıdır bu kaka probleminde böyle bişey yaşayan var mı