Yigitinannesiii6 perde, kıyafet, yatak-yastık tarzı yumuşak eşyaları kalın çöp poşetlerine koyun karton fazladan yoksa. Kartonlarin, poşetlerin üstüne genel bilgi yazın kırılır dikkat, kıyafet, yastik vs tarzı.
Küçük çekmece, komodin, TV ünitesi içlerini hiç boşaltmadim cok kolaylık oldu bana, taşımacılar onları jelatin ile sarıyor zaten, açılıp dökülmüyor. Ama elbise dolabı büyük onu söküp taşıyorlar
mutlaka boşaltın. Buzluk bazıları boşaltın diyor bazıları kalsın diyor onu da iyice sariyorlar zaten büyük mobilyaları.
Ben taşımacılara sadece büyük eşyaları bıraktım diğerlerini hep kutuladım, poşetledim o taşınma telaşında her şeyin 2.si gereksiz geldi. Kolay iş değil baya yormuştu toparlanmak. Öyle bi eşya çıktı ki toparlarken bana çok geliyordu arabanın yarısı anca doldu. Halıları hali poşetine süpürge yapıp koyun evde direk temiz açarsınız.
Narin olan sakındığıniz eşyaları arabaya alın, araba varsa önden gönderin telaşı gider öyle yapmıştım.
Ha bide perdeleri hangi odanın perdesi ise ya içine kağıtla yazıp öyle paketleyin ya da dışına nereye asılacaksa yazın. O yerlesme hengamesinde büyük kolaylık olur bu şekilde sınıflama yapmak.
Biz hala karton kutuları, patpatlari, çuvallari bi odada bekletiyoruz çünkü tayinciyiz her taşınmaya onları aramak zahmetli olur. Kargoyla gelen hiçbir patpati atmam taşınırken ne kadar çok olursa o kadar iyi bana.