klbklina Yani iştahsiz diyip de çölyak tanısı koymak gerçekten komik. Bunu yaşamış biri olarak söylüyorum diyet vs uygulamayın şuanlik. Bebekte karın ağrısı, geçmeyen ishal, kilo alamama vs birşeyler var mı? Ya da tam tersi kabızlık, her öğünden sonra karında inanılmaz bir şişlik, hazımsızlık ve kilo problemi. Bunlardan biri olması gerekiyor doktorum dediğine göre. Kan tahlili yaptırın genel tüm değerlere bakılır zaten. Demir düşük olabilir. Süt alerjisi de şuan bebegimde var. Her yerinde egzama, kaka da kan ve mukus gözüküyor.