Kızlar bir buçuk aydır diyetteydim. Bugün affedersiniz yumurta tükettim ve aradan saatler geçtikten sonra dehşet bir karın ağrısı yaşadım ishal vs oluştu ağrı çok kötüydü acaba uzun süre yemedigim icinmiydi merak ettim 😔 başına benim gibi gelen oldu mu merak ediyorum. Yoksa benle ilgili bir rahatsızlık mi geçirdim anlamadım yataktan çıkamıyorum 😏