gulsenkryl34 bende çok istiyorum çokta canım çekiyor hamileyken de çok aşerdim ama asla içmedim şimdi emzirme dönemi yani içtikten sonra 12 saat emzirmeyip sürekli sağınca sorun olmuyor muş ama benim oğlum biraz huysuz bir çocuk bazen biberon almıyor meme emmek istiyor emmese ağlıyor o yüzden ben hiç o riski almıyorum emzirme dönemi bitince içeceğim artık yapacak bir şey yok