Ertugrul123 ama senın sütün 60 cc gelıyosa suan üstüne 30 40 ml daha mama yapar bakarsın doyuyorumu diye bazı bebekler daha fazla ıcıyomus çünkü her bebek farklıdır
Papatyack Ertugrul123 doyup doymadigini anlamiyorum ki benimki hep aglayan bi bebek. Bide cisleri yapiyo 2 haftada 350 gram falan aliyo bilmiyorum takibinide fazla yapamiyorum mama verince biraz daha sakin oluyo sadece
Ertugrul123 Papatyack mama verınce sakınlesıyorsa doymuyo demekkı canım benım bebegım hiç uyumazdı ne zaman mamaya basladı gece uyumaya basladı en az 500 gram alması lazım dıye bılıyorum