Kızlar bebegim 3 aylık ise baslayacagım pazartesi sütüm zaten az sagıp bırakabilecegimi sanmam dolayısıyla mama alacak yarım gün çalısacagım ama o bile strese sokuyor siz neler yaptinız başladınız mı?
Ücretsiz izin almalı mıyım bilmiyorum evet biraz zorlanırız ama en nihayetinde yapabiliriz sanırım en azından 6 aylık olana kadar.
Ne yapmalı sizce?