saribez sabah 6 da kalkıyor.
Sabah 9 -10 arası uyuypr
12-2 arası uyuypr
4-5 arası uyuypr
Akşam da genelde 8-8.30 da uyuyor
Bu ara dişten dolayı biraz huysuzluk var ama…
Benim de sorum gece kızlar.
Gece 12 de içiriyorum mamayı ama mutlaka 3-4 arası kalkıyor. Mama içip yatıyor.
Sabaha kadar yatması gerekmiyor mu acaba