İyi akşamlar hanımlar ben kızım zayıf ve iştahsız diye birkaç defa post açmıştım çok güzel öneri verenler oldu sagolsunlar ama denedigim yontemler yine işe yaramamisti
Benim kızım alerjik bir bebekti asla kilo almıyordu taa ki balık yağı verene kadar kızım 6 aylıkken 6 kilo 1 yaşındayken 6 buçuk kiloydu sonra 20 aylık felan olduğunda 9 kiloyu bulmuştu bir şekilde şuan 28 aylık neredeyse 1 seneye yakın 9 kiloyu asla geçemedi ne yaptıysam ve ben 1 ay önce MÖLLERS marka bir balık yağı aldım 1 ay boyunca düzenli bir şekilde verdim her sabah ve abur cuburu tamamen kestim diyebilirim ciddi anlamda iştahı düzeldi hep acıktım diyor çok şükür ve bugün sağlık ocağında tartmaya gittim 9.700 gram olmuş. Hala çok az ama ben istediğim şeyi başardım çok şükür aylardır 100 gram bile alamayan kızım 1 ayda 700 gram aldı
Umarım işine yarayan olur
Sevgilerle🙏🌸