seizetheday 3-erkek-annesi Amin teşekkür ederim 🙏🥰 şuan zorlanmıyorum daha küçük olduğu için diye düşünüyorum bakalım ilerleyen zamanlarda ne olacak sadece dışarıya tek başıma çıkamıyorum
3-erkek-annesi seizetheday Allah yardımcınız olsun ne güzel ama birlikte büyüyecekler bende düşünüyorum ama cesaret edemiyorum bakalım nasip 🤷🏻♀️
Habibeayliz32 ikibaloglanannesi aaa öylemii ayliz mi ismi bebeğinizin 🥰kaç şubatta doğdu biz 11 şubat