Kızlar bebeğim 1 aylık. Vücudunda birden fazla kırmızı doğum lekesi tarzında var. Bugün doktor kontrolüne gittik . Doktor kanında sorun olabilir diyerek hemotoloji ye yönlendirdi 1 den fazla olması hemotolojik sorunu işaret ediyor dedi. Başına gelen varmı? Nedir tam olarak.