Eltim çok tatlı daha nişanlılar evlenecekler bana evde çok yardımcı oluyor sağolsun yanımda kalıyor kızımla ilgileniyor ama kızım onada anniii anni diyor bana dediği gibi bu nasıl geçer yada bu bi süreç mi? Açıkçası bu duruma biraz üzülüyorum kızıma nasıl öğretebilriim 15 aylık 🙏🙉🙉