Merhaba hanımlar bebeğim 6 aylık alerjik bebek ek gıdaya geçtiğinden beri herşeyin tadını aldıgı için alerji mamasını içmiyor (alerji mamasının tadı aşırı kötü) diyebilirim sabah ilk uyanınca bi 60 cc gece yatarken 90 cc birde uyanırsa gece o kadar içiyor onun dışında gündüz ek gıda veriyorum sabah kahvaltı bir ara öğün birde akşam yemeği beslenme saatlerini kaç saatte bir yapmalıyım mama içmedigi için bu arada doktorumuzla görüştüm mama katabileceğim tarifler gönderdi o şekilde ilerleyecegiz mecburen