Kızlar selam. İyisinizdir umarım.
Kızım henüz 17 aylık. Ben yaza bez bıraktırma çalışmasına girmek istiyorum, şansımı denemek adına. Bana bu konuda bilgi verecek, aydınlatabilecek güzel bir kitap önerisinde bulunabilir misiniz acaba? Ya da başka şunu yaptım, örnek aldım oldu dediğiniz birşey. Şimdiden teşekkürler. ❤️